CKD اسهال خونی: علل و درمان
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

CKD اسهال خونی: علل و درمانCKD اسهال خونی: علل و درمان

خونین CKD اسهال: علل و درمان اسهال علائم شایع بیماری مزمن کلیه است، و آن را واقعا تحت تاثیر قرار زندگی عادی بیماران زیادی. به عنوان اسهال خونی است، همچنین یک نوع اسهال و معمولا به عفونت باکتریایی مرتبط با توجه به رژیم غذایی نامناسب. اما قبل از دانستن درمان، داشتن یک مطالعه بر روی علل اسهال در CKD نیست.

علت اسهال در CKD:

بیماران CKD معمولا رنج می برند ضعیف هدر رفتن پروتئین ایمنی و استفاده طولانی مدت از هورمون برای کنترل علائم، به طوری که آنها می توان به راحتی توسط عفونت های روده است که علت اسهال حمله کردند.

بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه که توسط ادم مخاط دستگاه گوارش همراه نیز ممکن است اسهال داشته باشد.

بیماران CKD با سطح بالایی از BUN اسهال رنج می برند. هنگامی که اوره منتشر به دستگاه گوارش، در کار آنزیم باکتریایی در دستگاه گوارش، که ممکن است به آمونیاک مخلوط شوند. غشاء مخاطی دستگاه گوارش خواهد شد آمونیاک تحریک، منجر به اسهال است.

درمان اسهال در CKD:

اسهال می تواند به طور موثر با دارو کنترل، اما چرا بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه دوباره رنج می برند و vez.Sin معکوس عملکرد کلیه، علل ریشه اسهال نمی تواند قفل شده است. راه معکوس عملکرد کلیه، ممکن است شانس درمان چینی سنتی ما. در اینجا لیست درمان نماینده.

پزشکی 1.Micro-چینی Osmotherapy: درخواست در منطقه کلیه است. چهار نوع از توابع از جمله عروق خونی تلوان، ضد التهاب، ضد یخ و ماتریکس خارج سلولی تحقیر آمیز وجود دارد.

ترکیب 2.Maikang: دارو در طول دوره درمان گرفته شده است. از ویژگی های اصلی این بیماری است ترویج گردش خون، کاهش رسوب از سموم و جلوگیری از تشکیل لخته شدن خون.

دهان و دندان 3.Decocción: آن گیاهان-تخصصی چینی است. و دوز و نوع گیاهان چینی داده می شود و تنظیم به بیماران بر اساس شرایط خاص خود را دارند. تابع اصلی پزشکی است تمیز کردن سموم در خون.

4.Baño پا: همچنین نقش مهمی در ترویج گردش خون به حذف حالت سکون دارد.

در حال حاضر، اگر شما می خواهید به دانستن بیشتر در مورد درمان چینی سنتی ما برای CKD با اسهال خونی، لطفا با پزشکان آنلاین ما، ما را ترک پیام ها و یا ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com، ما در پاسخ 24 ساعت.





:: برچسب‌ها: علل بیماری کلیوی مزمن و درمان ,
:: بازدید از این مطلب : 313
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 فروردين 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: